my pinterest

Saturday, June 1, 2013

#2 konsep

saya simple
clean cut gitu
jadi bila memikirkan pasal kahwin, saya jadi pening
kerana, kahwin = lace, riben ada gold, kerawang, kilat2, over the top punye baju, mekap tebal2, bunga2 satu taman, hmmm itu semua saya tak suka.

saya,
tak pakai mekap
tak pakai baju flower2 sgt, xda la nmpk mcm tman bunga bergerak, tak pakai heels, dan xpakai mekap.
fyi, sy xpernah beli mekap.
tak pernah beli maskara, tak pernah beli foundation ke, eye shadow ke, blusher suma tu saya memang tarak.

dan saya xpakai heels.
saya pakai crocs , sneakers (zmn belaja dlu pn g kelas pakai baju kurung ngn sneakers. bila keje pn, keje sampai skang, ofis xda dress code yang strict. nak2 keje skang, bru sekali g ofis pki baju kurung. tu pun kena tanya, ko ni cam nk keje je? hehehe.

seb bek skang, dh ada konsep moden2. konsep minimalis. konsep xda kerusi kerawang dan taman bunga atas kepala. ada konsep duduk atas bangku taman dan dinding kayu. nasib baik, memang nasib baik, nasib saya baik kerana konsep2 minimalis moden not over the top ni dah ada kat sni.

saya bernasib baik bernasib baik bernasib baik. hahaha

kerana konsep wedding saya = simple, minimalis, comel, kaler pastel, dinding kayu, kosi bangku kayu dan tiang lampu sahaja. i like.

No comments:

Post a Comment